Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2014 13:07 - Условията необходими за едно щастливо семейство
Автор: plamihristova Категория: Забавление   
Прочетен: 490 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Един линуксаджия умрял и се явил при свети Петър. Свети Петър разгърнал книгата, потърсил и казал: 
- Не, ти не си за тук, ти си за ада. 
Изведнъж изкочили едни черни дяволи и замъкнали специалиста надолу. Навлезли в ада и минали девети кръг, осми кръг, седми... Линуксаджията изплакал: 
- Ама къде ме водите, бе? 
- Спокойно, ще видиш. – отговорили дяволите. 
Минали шести, пети и все по-навътре. Линуксаджията извикал: 
- Ама толкова ли съм грешен, бе? 
Дяволите казали: 
- Спокойно, ще видиш. 
Стигнали до центъра на ада. Там самият сатана седял пред един компютър. Като видял това, линуксаджията проплакал: 
- Леле, сега какво ще ми правите? 
Сатаната казал: 
- Нищо няма да ти правим. Сядай и ми оправи джентоото. 
Линукс специалистът учудено попитал: 
- Ама нали това е адът? 
- Какъв ад, бе, това е дипендънси хел! – отговорил сатаната.



- Майко, пристигнах. 
Майката: typing... 
- Пътувах нормално. 
М: typing... 
- Ти как си? 
М: typing... 
- Добре ли си? 
М: sine stigna li?



Условията, необходими за едно щастливо семейство, са любов, търпение, разбиране, две тоалетни, два телевизора и два компютъра с интернет.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamihristova
Категория: Забавление
Прочетен: 79983
Постинги: 86
Коментари: 4
Гласове: 63
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930