Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2013 15:57 - Странни са Ви представите за свобода
Автор: plamihristova Категория: Забавление   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
0



 
- Дядо, разкажи някоя случка от войната, когато си бил партизанин?  - Ами значи, клеча си аз в храстите… - И чакаш да дойдат фашистите ли?  - Е да, едното не пречи на другото…


Съдията към обвиняемия:  - Защо избягахте от затвора?  - Исках да се оженя. . .  - Странни са Ви представите за свобода. . . 




Двама възрастни съпрузи си имали ранчо, но мъжът починал и жената трябвало до си наеме помощници. На интервюто се явил само един мъж и той бил гей. Работили двамата упорито и накрая на седмицата възрастната жена поканила мъжа на вечеря в града. След вечерята двамата се прибрали в ранчото и старицата казала: - Аз съм ти шеф, така че очаквам да правиш каквото ти кажа. - Добре - съгласил се младият мъж. - Първо, свали ми обувките! Второ, свали ми блузата. Трето, свали ми полата. Четвърто, свали ми бельото. И пето, ако още веднъж облечеш моите дрехи, ще те уволня.



За какво си мислят двойка жаби и двойка влюбени на брега на реката?  - Не дай си Боже да дойде щъркела.



Девойка пита гаджето си: - Скъпи, ние имаме вече тримесечна връзка. Не е ли време вече да ме представиш на семейството си?  - Няма начин - отговаря младежът. - Жена ми е на море, а двете ми деца са във ваканция и са на село при баба и дядо.  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamihristova
Категория: Забавление
Прочетен: 79982
Постинги: 86
Коментари: 4
Гласове: 63
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930